کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک-100

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 139 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 11 کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک

مقدمه

چرا عموما بودجه ها ارتباط مستقیم اندکی با اهداف استراتژیک بلند مدت شرکت دارند؟

زیرا این اهداف به حد کافی لحاظ نمی شوند. کارت امتیازی متوازن معیارهای مالی سنتی را با محک هایی از اجرا، در سه حوزۀ غیرمالی می سنجد:

• رابطۀ شرکت و مشتریان

• روندهای داخلی کلیدی شرکت

• یادگیری و رشد شرکت

وقتی معیارهای اجرا در این سه حوزه به اندازه های مالی اضافه شود، نتیجۀ این امر نه تنها منظری وسیع تر از صحت شرکت و فعالیت ها، بلکه چارچوب سازماندهندۀ نیرومندی نیز ایجاد می کند. ابزاری پیچیده برای هماهنگی و تنظیم عملیات شرکت و کسب و کارها به گونه ای که تمام عملکردها هم راستای استراتژی باشند.

کلمات کلیدی:

سیستم مدیریت استراتژیک

روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها

کپلن و نورتون (Kaplan Norton 1992)

BSC

ارزیابی متوازن

Balanced Score Card

مدل ارزیابی متوازن

کارت امتیازی متوازن

کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card)

فهرست مطالب

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک 2

مقدمه 2

مفهوم در عمل 2

کارت امتیازی متوازن در جهت پیوند عملکردهای کوتاه مدت به اهداف بلندمدت، مبتنی بر چهار منظر است: 2

1- ترجمه چشم انداز 2

3- ارتباط و پیوند. 3

۳- برنامه ریزی کسب و کار. 3

5- بازخور و یادگیری. 3

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک 3

ترجمه چشم انداز 4

ارتباط و پیوند 5

ارتباط و آموزش. 5

اجرای اهداف. 6

پیوند پاداش ها و معیارهای عملکرد. 6

برنامه ریزی کسب و کار 7

بازخور و یادگیری 9

به سوی یک سیستم مدیریت استراتژیک جدید 10

چگونه یک شرکت سیستم مدیریت استراتژیک ایجاد می کند… 10

منبع: رابرت اس. کاپلان و دیوید پی. نورتن 11

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

عبارت های کلیدی

  • کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک
  • سیستم مدیریت استراتژیک
  • روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها
  • کپلن و نورتون (Kaplan Norton 1992)
  • برنامه‌ریزی استراتژیک
  • BSC
  • ارزیابی متوازن
  • Balanced Score Card
  • مدل ارزیابی متوازن
  • کارت امتیازی متوازن
  • کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card)
  • انجام پروژه و پایان نامه

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card)-3297

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) کارت امتیازی متوازن کارت امتیازی متوازن نظامی برای مدیریت عملکرد است که ایده اولیه آن سال ۱۹۹۰، در خلال تحقیقات رابرت کاپلان و دیوید نورتون، در زمینه روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها شکل گرفت. این ایده در طول زمان توسعه و تکامل فراوان یافت تا جایی که از یک ابزار سنجش...

مقاله کارت امتیازی متوازن؛ سیستم جامع مدیریت و ارزیابی استراتژی-5035

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 93 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 مقاله کارت امتیازی متوازن؛ سیستم جامع مدیریت و ارزیابی استراتژی 1- کارت امتیازی متوازن در یک نگاه ارزیابی و مدیریت عملکرد، منتج از برنامه های استراتژیک و برنامه های عملیاتی سازمان است. اگرچه تدوین برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی، فرایندی پیچیده و دشوار است ولی اجرای موفقیت‌آمیز آنها به مراتب دشوارتر است. سازمان های زیادی در پیاده‌سازی کامل...

مقاله رشته حسابداری مدیریت با عنوان سیر تکاملی ارزیابی متوازن (Balanced Scorecard Measures)-835

دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 264 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 مقاله رشته حسابداری مدیریت با عنوان سیر تکاملی ارزیابی متوازن (Balanced Scorecard Measures) مقدمه هدف اصلی این مقاله بررسی سیر تکاملی یکی از نوین‌ترین فن‌های حسابداری مدیریت به نام «ارزیابی متوازن» یا BSC است که در سال 1992 به وسیله کپلن و نورتون (Kaplan & Norton, 1992) معرفی گردید (قابل ذکر است این مقاله بصورت رایگان ضمیمه...

ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت-135

دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 40 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت چکیده: در محیط رقابتی امروز، بقای بنگاههای اقتصادی در گرو بهبود مستمر عملکرد در راستای افزایش توان رقابتی و کسب منافع بیشتر است. در روش ارزیابی متوازن علاوه بر تحلیلهای مالی به رضایت مشتریان، آموزش مستمر کارکنان و نحوه انجام فرآیندهای داخلی توجه می شود. روش ارزیابی...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.