ترجمه مقاله نزدیکی برندها-193

ترجمه مقاله نزدیکی برندها

عنوان انگلیسی مقاله: Brand adjacency

عنوان فارسی مقاله: نزدیکی (مجاورت) برندها

دسته: اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

ما نزدیکی برندها (برندهای تجاری) را به عنوان محدوده ای تعریف می کنیم که گسترش یک برند خاص، متناسب با اررش هایی می باشد که متضمن برند اصلی است. هر چه این گسترش از نظر نمادین پایدارتر باشد، میزان نزدیکی بیشتر است. برای مثال برند لویس ویتون و کارتیر به ترتیب دارای سود ناخالص بیش از ٧٠% بوده اند. زمانی که این میزان با موارد مشابه مقایسه می گردد، این برندها بالاترین مقیاس اضافه ارزش قرار می گیرند. علاوه بر این، چنین برندهایی نام خود را در دسته محصولاتی گسترش داده اند که تقریبا نزدیک به محصولات اصلی می باشند. در مورد کارتیر، این برند از جواهرات تا ساعت، عطر و لوازم دیگر گسترش یافته است. برند لویس ویتون شامل، کیف دستی تا پوشاک، جواهرات، عطر و لوازم دیگرمی باشد. با مد نظر قرار دادن گسترش هر یک از این برندها، ارزش ویژه این برندها در رده اصلی خود، به سمت محصولات جدیدتر کشانده می شود، زیرا تمام محصولات جدید از نقطه نظر ارزش کلیدی و ویژگی های قابل تشخیص بسیار نزدیک به کالای اصلی می باشند. برند معروف پیرکاردین در بین ٢١ عضو برگزیده سندیکای دلا کوتور پاریسیان، که یک انجمن صنفی برند طراحان درجه اول می باشد، قرار دارد. به منظور افزایش درآمد ضعیف آن در سال ١٩۶٠، شرکت مجوزی را برای قرار دادن نامش بر روی عطر و لوازم آرایشی گرفت که توسط شرکت های فرامرزی به نام های یونی لوور، لوریل، و استی لادر تولید می شد. این روش در ابتدا بسیار موفق بود، که این دلگرمی را برای مدیریت ایجاد کرد تا به گسترش مجوزهای خود در بین مجموعه گسترده ای از محصولات، از قرار معلوم به طور یکسره، بپردازد. تا سال ١٩٨٨ بیش از ٨٠٠ مجوز در ٩۴ کشور اعطا شد که گردش معاملات تقریبا به اندازه ١ میلیارد دلار را ایجاد کرد. اولین گسترش برند پیرکاردین، در محصولات عطر و لوازم آرایشی، از زمانی که میزان اضافه ارزش این برند به سمت محصولات جدیدتر بدون از دست رفتن وجهه منتقل شد، موفق بوده اند. به جای نسبت دادن این شرایط به تناسب بین این رده از محصولات، پیرکاردین آن را به عنوان دلیلی از قدرت برندش می دانست.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.35مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی: نژاد پرستی مصرف کننده-4501

عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان...

ترجمه مقاله رابطه ویژگی های شخصیتی مصرف کننده و وفاداری به برند-1748

عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد...

ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری-966

عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند...

ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی-6160

عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth عنوان فارسی مقاله: تاثیرات، هویت و تصویر محبوبیت برند، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٧ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف – در حوزه ارتباطات مشتری...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.