ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
↓-↓
تحقیق در مورد مشتری مداری
مشتری کسی هست که چیزی از ما می خرد. مشتری کسی است که ما به او چیزی می فروشیم. مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزشهایی که می آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد.
قیمت: 48000 ریال فهرست بخش اول: آشنایی با مکان شرکت مکان و تاریخچه شرکت 6 هدف شرکت 7 بخش دوم: مشتری و مشتری شناسی مشتری شناسی11 نیاز مشتری 14 روش های تامین نیاز17 توانایی های مشتری 18 استعدادهای مشتری 20 رفتارهای مشتری 22 ایرادهای مشتری 25 انتخاب مشتری 29 مشتری گرایی 30 بسته بندی کالا 35 CRM 39 جایزه کیفیت در آمریکا 45 تقسیم بازار47 بخش سوم: آزمون ونتایج آن...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ٣٩ جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار و ارتباط با مشتریها در دراز مدت را جهت کسب سود آوریهای بیشتر فرار می گیرند. شرکتها برای انجام این...