ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دسته: مکانیک
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 1 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 76 دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک
معرفی و عیب یابی سیستم سوخت رسانی و جرقه BOSCh MP 7. 3 خودروهای پژو پارس ELX و سمند سریر
پیش گفتار
ECU BOSCH MP 7. 3 با استاندارد کنترل آلودگی L4 تطابق پیدا کرده است ودارای یک کانکتور 88 راهه می باشد. این ECU برای موتورهای زیر مناسب می باشد:
TU3JP
XU7JP4
XU10J4R
که در این خودروها ازموتور XU7JP4 استفاده شده است.
استاندارد کنترل آلودگی L4 قوی تر از استاندارد L3 می باشد. از جمله تغییرات انجام شده دراین سیستم ماکزیمم کردن بازدهی کاتالیست کا نورتور در طول فاز سرد (کاهش زمان لازم برای عملکرد کاتالیست کانورتور) می باشد.
اجزای جدیدی نیز به این سیستم اضافه شده است که شامل موارد زیر می باشد.
1 ) رله پمپ تزریق هوای اگزوز (رله پمپ هوا)
2 ) پمپ تزریق هوای اگزوز (پمپ هوا)
3 ) شیر تزریق هوای اگزوز
4 سنسور اکسیژن پایینی (که در این خودرو، فعلاً این قطعه نصب نشده است)
کلمات کلیدی:
سیستم جرقه
عیب یابی خودرو
سیستم سوخت رسانی
فهرست
پیش گفتار 5
اطلاعات عمومی 6
شماتیک سیستم 7
ارتباط قطعات 10
ارتباط قطعات با کنترل یونیت سیستم سوخت رسانی وجرقه 11
مشخصات پایه های ECU-BOSCH MP7. 312
لیست قطعات 17
سیستم سوخت رسانی و جرقه 19
پمپ بنزین 20
ریل سوخت 20
رگولاتور فشار سوخت 20
فیلتر بنزین 21
انژکتورها 22
مدار الکتریکی انژکتور ها 23
سیستم هوارسانی 24
دریچه گاز 25
مقاومت گرمکن دریچه گاز 25
استپر موتور 26
مدار الکتریکی استپر موتور 27
پتانسیومتر دریچه گاز 28
مدار الکتریکی پتانسیومتر دریچه گاز 29
سنسور دمای هوای ورودی 30
مدار الکتریکی سنسور دمای هوای ورودی 31
سیستم جرقه 33
اجزاء سیستم جرقه 35
مدار الکتریکی مربوط به ارتباط بین کونل و ECU 36
سیستم کنترل آلودگی 37
سنسور اکسیژن بالایی 38
مدار الکتریکی سنسور اکسیژن پایینی 40
پمپ هوا 41
مدار الکتریکی مربوط به ارتباط پمپ هوا و ECU 41
شیر پمپ هوا (شیر پاشش هوای اگزوز) 42
رله پمپ هوا 43
مدار الکتریکی رله پمپ هوا و ECU44
سنسور موقعیت میل سوپاپ 45
مدار الکتریکی مربوط به سنسور موقعیت میل سوپاپ 46
سنسور ضربه 47
مدار الکتریکی سنسور ضربه و ECU 48
مخزن کنیستر 49
شیر برقی کنیستر 50
مدار الکتریکی شیر برقی کنیستر و ECU 51
محفظه شیر جدا کننده 52
کاتالیست کانورتور 53
ECU و سنسورها 55
واحد کنترل الکترونیکی (ECU ) 56
سنسور دور موتور 58
شکل مدار مربوط به ارتباط ECU و سنسور دور موتور 59
سنسور فشار هوای ورودی ((MAP SENSOR) 60
مدارالکتریکی سنسور فشار هوای ورودی و ECU 61
سنسوردمای مایع خنک کننده 62
مدار الکتریکی سنسور دمای آب و ECU 63
سنسورسرعت خودرو 64
مدار الکتریکی سنسور سرعت خودرو و ECU 65
رله دوبل 66
نقشه های شماتیک ECU BOSCH MP7. 3 68
قیمت فایل فقط 18,000 تومان
↓-↓
قیمت: 50000 ریال سیستم سوخت رسانی انژکتوری: 1 واحد کنترل کننده الکترونیکی Ecu) موتور ( 2 سنسور دور موتور 3 سنسور فشار هوای منیفولد 4 پتانسیومتر دریچه گاز 5 سنسور دمای آب 6 سنسور دمای هوای ورودی 7 سنسور سرعت خودرو 8 اکسیژن سنسور (فقط در خودرو پژو 206 وجود دارد) 9 باتری 10 رله دوبل (در خودرو پژو 206 مالتی پلکس وجود ندارد) 11 کویل دوبل 12 باک بنزین...
دسته: مکانیک فرمت فایل: doc حجم فایل: 1068 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 26 گزارش کارآموزی رشته مکانیک مقدمه کمپرس سنج برای فشاری که در موتور بوجود می آید استفاده می شود و فشار می تواند از چند راه فرار کند که عیب های بسیاری دارد و بسیاری از عوامل می تواند تأثیر گذار باشد مثل: منیفولد، فیلتر و... روش اندازه گیری فشار کار با کمپرس سنج بسیار ساده بوده و...
دسته: مکانیک فرمت فایل: doc حجم فایل: 247 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 44 دانلود مقاله رشته مکانیک خودرو با عنوان عیب یابی خودرو مقدمه تا قبل از ظهور خودروهای انژکتوری، کمتر کسی به فکر ایجاد یک سیستم عیب یاب خودکار برای اتومبیل افتاده بود و تقریبا هیچگاه چنین فکری عملی نشده بود. اما با ظهور سیستمهای انژکتوری و در نتیجه استفاده کامپیوتر مرکزی خودرو، ECU، زیرساخت های مورد نیاز برای...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: پروژه بررسی سنسورهای ماشینهای آتشنشانی دسته: مکانیک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ٣٧ فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: عیب یابی سنسور های خودرو از روی نشانه های ظاهری سنسور دور موتور: 1- روشن نشدن خودرو به دلیل ارسال نشدن سیگنال ها به ECU برای پاشش سوخت 2- نمایش ناصحیح دور...