ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 68 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 61 روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی
خلاصه:
هدف- هدف از این صفحه این است که بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) کارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد.
طرح/ روش/ عملکرد – پرسشنامه ها در 149 موسسه تجاری هتل تکمیل شدند. یک کارمند در تماس با مشتری و مدیر، اطلاعات را در هتل فراهم می کنند. این سازه ها با استفاده از مقیاس های موجود اندازه گیری شدند. مدل های معادله ساختاری برای آزمایش کردن این تاثیرات استفاده میشدند. نتایج – نتایج تجربی، شخص را برای تشخیص ابعاد سازمان های خدمت محور قادر می سازد که مدیران موسسات تجاری هتل، به منظور برانگیختن رضایت شغلی کارمند و رفتار شهروندی سازمانی باید بر آن تاکید بیشتری داشته باشند.
محدوده ها / پیامدهای پژوهش این نتایج به وسیله خاص بودن مفهوم جغرافیایی محدود می شوند. مصحلت بر این است که این مدل به وسیله تغییرات دیگر از قبیل اعتماد کارمندان مدیریت، تعارض نقش و ابهام نقش و معیارهای اجرایی از قبیل کیفیت خدماتی کامل شوند. استنتاج عملی نتایج نشان می دهد که مدیران باید از رهبری ارتباطی خدماتی و فعالیت های رویارویی خدماتی، برای تاثیر مستقیم روی رفتار شهروندی سازمانی کارمند و مدیریت منابع انسانی، و در نتیجه بهبود بخشیدن رضایت شغلی و OCB (رفتار شهروندی سازمانی) استفاده کنند. اصالت / اعتبار این صفحه مدرکی تجربی درباره تاثیر مثبت سازمان های خدمت محور روی رضایت شغلی کارمند و رفتار شهروندی در صنعت مهمان نوازی فراهم می کند.
کلمه های کلیدی اثربخشی سازمانی، کنترل خدماتی، رضایت شغلی، روابط مشتری، صنایع خدماتی.
کلمات کلیدی:
رضایت شغلی
خدمات گرایی سازمانی
سازمانهای خدمت محور (OSO)
رفتار شهروندی سازمانی (OCB)
فهرست مطالب
روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 1
خلاصه 1
1. مقدمه 3
2. چارچوب مفهومی و فرضیه 6
1-2 رفتار شهروندی سازمانی 6
روابط ساختاری 12
2-2 رضایت شغلی کارمند و رفتار شهروندی سازمانی 13
3-2 سازمان های خدمت محور و رضایت شغلی کارمندان 15
1-3 مقیاس ها 34
4- تجزیه و تحلیل اطلاعات 35
5- نتایج مدل ساختاری و آزمون فرضیه ها 47
بحث و استنتاجات مدیریتی 55
محدودیت ها و تحقیق بعدی 59
قیمت فایل فقط 25,000 تومان
↓-↓
عنوان انگلیسی مقاله: The moderating effects of organizational culture on the relationships between organizational commitment and job satisfaction and performance عنوان فارسی مقاله: اثرات میانجی فرهنگ سازمانی بر روابط میان رفتار رهبری و تعهد سازمانی و میان تعهد سازمانی و رضایت شغلی و عملکرد دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۴ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده...
عنوان انگلیسی مقاله: Organisational and psychological empowerment in the HRM-performance linkage عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و روان شناختی در پیوند بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٢ لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف- این مقاله با هدف شفاف سازی مفهوم توانمندسازی و تعیین نقش آن در ارتباط بین...
عنوان انگلیسی مقاله: Organisational and psychological empowerment in the HRM-performance linkage عنوان فارسی مقاله: توانمندسازی سازمانی و روانی (روانشناختی) در ارتباط بین مدیریت منابع انسانی و عملکرد. دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این مقاله با هدف شفاف سازی مفهوم توانمندسازی و تعیین نقش آن در...
دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 18 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی مقدمه در نظام بوروکراتیک تمام تلاش مدیران در جهت کسب کارایی بیشتر با حفظ سلسله مراتب هرمی سازمان بوده است. به همین جهت مناسبات سطحی و غیرقابل اطمینان بین افراد وجود دارد. اما در نظام ارزشی انسانی و دمکراتیک مناسباتی درست و قابل اطمینان در میان مردم به وجود می آید....