ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
قیمت: 75000 ریال
موضوع:
بررسی و تهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد. کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان می باشد را پیدا کنند. در این دوره شما با انواع ابزار های طراحی آشنا خواهید شد و به طبیعت آنها نیز پی خواهید برد. اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاربر را آماده میسازد که تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به کجا مراجعه کند. این امر باعث می شود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی (دو طرفه) تلقی شود.
اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و معمولاً کار انفرادی است. در اصل عمل خواندن مطبوعات یا تماشای برنامه های تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا مجله یا تماشای برنامه تلویزیون است. (بصورت یک طرفه)
بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری نسبت به ایجاد اطلاعات مربوط به اینترنت نیاز دارد.
مشاهدات بی عیب اینترنت مانند ثبت رویداد بر روی مرورگر وب، دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت دیگر انجام یک داد و ستد و تبادل می باشد. بعلاوه با این طبیعت، اینترنت نمیتواند بصورت خطی عمل کند. اگر کاربر تصمیم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا باید به سایت راهنمایی و هدایت شود، و سپس برای تجارت در سایت بماند و گردش کند و در پایان دوباره به سایت بازگرددو نیز باید در نظر داشت که کاربر میتواند برای انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سایت دیگری مراجعه نماید.
منابع و مآخذ
↓-↓
عنوان کامل: سئو و عوامل ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات: ۴۴ همراه با یک فایل پاورپوینت ٣٠ صفحه ای جهت مشاهده فهرست مطالب این تحقیق اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: SEO یا بهینه سازی بر پایه موتورهای جستجو درواقع پاسخ به نیاز اصلی سایت های وب جهان گستر یعنی ترافیک هدفمند یا آمار بالای بازدید کنندگان...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: بررسی وطراحی وب سایت اساتید دانشگاه ملایر دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ٧۵ جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: هدف: دلیل وجودی یک سایت که مهمترین بخش طراحی وب میباشد، این عنصر باید درتمامی تصمیماتی که شامل بخشهای دیگر میشود در نظر گرفته شود.به طور کلی هدف از...
دسته: کامپیوتر و IT فرمت فایل: doc حجم فایل: 1329 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 79 پروژه رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار تکنولوژیهای مورد استفاده: VBScript, Asp, JavaScript, Html, Access مقدمه در طی چند سال پیش تاکنون علم کامپیوتر در جهان و ایران رو به افزون است و کاربرد این علم در کارهای روزمره بیش از پیش به چشم می خورد. بر آن شدیم تا نرم افزاری تهیه نماییم تا بتوانیم...
عنوان انگلیسی مقاله: Comparative Study of Web ١.٠, Web ٢.٠ and Web ٣.٠ عنوان فارسی مقاله: مطالعه مقایسه ای وب١وب٢ و وب٣. دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٧ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: وب بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط استفاده می شود. واسط های برنامه ریزی شده...