ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه طراحی زیر دریایی وبدنه ایر شیب ها
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: ١١٢
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
بخشی از مقدمه:
در طراحی بدنه ایرشیپها و زیر دریائیها نکات زیادی مورد توجه قرار میگیرد که مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به درگ اصطکاکی رویبدنه ایرشیپ دارد و 3/2 درگ کل را شامل میشود.کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جویی قابل توجهی در سوخت میشود و یا میتواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایرشیپ شود.
اولین بهینه سازی عددی شکل، توسط پارسنز انجام شده است. روش محاسبه در قالب یک پنلکد میباشد که با یک روش لایه مرزیکوپل شده است. زدان یک توزیع محوریاز چشمه و چاه را برای نشان دادن میدان جریان اطراف یک جسم معرفی میکند. قدرت (شدت) به صورت خطی روی هر المان طول توزیع میشود.
در روند محاسباتی آیرودینامیکی ابتدا یک بدنه دوار با ماکزیمم قطر ثابت و نسبت فایننس ثابت تعریف میشود.پروفیل بدنه و توزیع سرعت جریان غیر لزج توسط روشهای غیر مستقیم حل جریان پتانسیل بدست میآید. پروفیل این بدنه باید به گونهای باشد که در جریان یکنواخت موازی با محور بدنه، لایه مرزی دچار جدایش نشود. با این قید، درگ توسط تغییر در شکل پروفیل بدنه کاهش مییابد. محدودیت در عدم جدایش لایه مرزی باعث حذف درگ فشاری میشود و درگ کلی منحصر به نیروهای ویسکوز در لایه مرزی میشود. لایه مرزی به سه ناحیه آرام گذرا و درهم تقسیم میشود. برای محاسبه لایه مرزی آرام از متد توویتس استفاده شده که بر اساس رابطۀ مومنتوم میباشد. ناحیه گذرا در محاسبات به صورت یک نقطه در نظر گرفته میشود که در آن ضریب شکل به طور ناگهانی از آخرین مقدار در ناحیه آرام به اولین مقدار در ناحیه درهم تغییر میکند. از آنجا که محل گذر به عواملی مانند: زبری سطحی، سر و صدا، لرزش و غیره بستگی دارد که کنترل آنها مشکل است در بیشتر تحقیقات این ناحیه را به صورت دلخواه بین سه تا ده درصد طول بدنه در نظر میگیرند.
↓-↓
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: پروژه بررسی و آماده کردن فلزات برای استفاده در ساخت بدنه خودرو دسته: مکانیک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ٨۵ فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: پس از تولید ورقههای فلزی، همانطور که گفته شد به علت ناپایداری فلزات و تبدیل آنها به ترکیبات فلزی پایدار، سطح فلز را توسط روغنهای...
دسته: عمران و شهر سازی فرمت فایل: doc حجم فایل: 117 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 مقاله ترجمه شده رشته عمران با عنوان رابطه سرعت برشی,درجه حرارت، روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته عنوان انگلیسی: The relationship between shear wave velocity temperature attenuation and viscosity in the shallow part of the mantle دانلود مقاله اصلی چکیده: توموگرافی امواج سطحی با استفاده از اساس سرعت امواج مابین...
عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship Between Shear Wave Velocity,temperature,attenuation and viscosity in the shallow part the mantle عنوان فارسی مقاله: رابطه سرعت برشی,درجه حرارت، روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته دسته: عمران - زمین شناسی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٣٠ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: توموگرافی امواج سطحی...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی دسته: تحقیقات مکانیکی عنوان کامل: پروژه بررسی اثرات تغییر شکل بال و بدنه بر روی معادلات حرکت هواپیما فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ۶٨ فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: در مراجع و کتب متداول مکانیک پرواز، معادلات حرکت هواپیما عمومآ با فرض صلبیت سازه هواپیما بدست می آیند و از اثرات انعطاف پذیری سازه...