ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٣
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
چکیده ترجمه:
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود ٢۵٠ پاسخ دهنده در بازه سنی ۴٠-١۶ سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..
کلیدواژه ها:عوامل اجتماعی، عوامل شخصیتی، نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی، قصد خرید، وضعیت مصرف.
١-مقدمه:
جعل و تقلب، تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر ٢٠٠۵). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند.
↓-↓
دسته: اقتصاد فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی عنوان انگلیسی: Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers دانلود مقاله اصلی چکیده: هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی...
این یک پی دی اف از طرف همیار وردپرس ساخته شده که میخوام این محصول رو به شما پینهاد بدم در نظر داشته باشید که ما به هیج عنوان ان را نمیتونیم به فروش برسانیم و این پول که از شما گرفته میشه فقط فقط پورسانت خود زیپو هستش که امدوارم منو حلال کنید
عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان...
عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۵ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات...