ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک-6013

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک

عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce

عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٨

لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه:

بررسی های قبلی نتوانسته بخش خدماتی را مد نظر قرار دهد، که امروزه بخش مهمی از تراکنش های تجارت الکترونیک را شامل می گردد. برای غلبه بر چنین محدودیت هایی، این پژوهش تمرکزش را بر روی ارائه خدمات آنلاین قرار داده و به دنبال توسعه این طبقه بندی می باشد. به این منظور، خدمات آنلاین ار مکان های درگاه کشور کره شناسایی شده و توسط ١١ متغیر دسته بندی شدند که درک مشتری را در مورد مشخصه های خدمات در بافت تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده های تحلیل حاصل از بررسی بوده و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری شامل تحلیل فاکتور، خوشه بندی و تحلیل واریانس (ANOVA) مورد استفاده قرار گرفتند. در نتیجه، خدمات آنلاین به شش گروه دسته بندی شدند- متراکم، تخصصی، عقلانی، اعتبار، خدمات حمایتی و تاسیسات و مشخصه های مجزای هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی هایی برای بازاریتبی و فعالیت پیشنهاد شده اند. با درک خصوصیات منحصر به فرد هر گروه خدمات، مدیران می توانند به پیاد سازی استراتژی های مناسب تر پرداخته، نگرش های مثبت را به سمت تراکنش های آنلاین سوق داده و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.

١.مقدمه

از اواخر ١٩٩٠، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.21مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله سیستم های پرداخت الکترونیک-5749

عنوان انگلیسی مقاله: Electronic Payment Systems: Issues of User Acceptance عنوان فارسی مقاله: سیستم های پرداخت الکترونیک؛ مسئله پذیرش. دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۶ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک به شدت نیازمند سیستم های پرداختی جدید می باشد تا از...

ترجمه مقاله تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی-5393

عنوان انگلیسی مقاله: Impact of quality antecedents on taxpayer satisfaction with online tax-filing systems—An empirical study عنوان فارسی مقاله: تاثیر سوابق کیفی بر رضایت مالیات دهنده از سیستم های آنلاین ثبت مالیاتی – یک مطالعه تجربی دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه:...

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه خرید آنلاین-3876

عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک...

ترجمه مقاله نقش مدیریت امانی (اعتماد) الکترونیک در خرده فروشی آنلاین-15

عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing:A re-examination of the commitment-trust theory عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.