جایگاه محصولات دسینی در بازار-6209

جایگاه محصولات دسینی در بازار

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 400 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 35 جایگاه محصولات دسینی در بازار

مقدمه

امروزه بسیاری ازشرکت ها وسازمان های موفق دنیا مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آنان دریافته اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از مفروضات اصلی گرایش بازاریابی است. در بازاریابی مهمترین و اصلی ترین مشخصه توانمند شدن یک تشکیلات در بازار کسب درآمد، مشتری مداری می باشد. همچنین از آنجا که بررسی جامعه مصرف کنندگان هر محصولی تابع عوامل متفاوتی چون درآمد، ذائقه، سطح تحصیلات و… می باشد مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار آنان نیز نیازمند بررسی و انجام تحقیقات علمی می باشد تا بتوان خدمات مناسب تری را به بازار عرضه نمود.

باید دانست که پیروی از فلسفه بازارگرایی، صرفاً به معنای تأکید سطحی برپیام های تبلیغاتی نیست بلکه باید توجه داشت که هر چند برخی ازاستراتژی های بازاریابی را بدون انجام دادن تحقیقات گسترده می توان طراحی کرد، اما بازاریابی واقعی به معنای پاسخگویی به خواسته ها و ترجیحات گروه های مختلف مصرف کنندگان است و به دست آوردن رضایت کامل آنان مستلزم بررسی های همه جانبه، وسیع و مستمر نظریات تعداد زیادی از آنها با تأکید برنوع مصرف می باشد. پس با توجه به حساسیت واهمیت این مطالب، انجام تحقیقات فقط از عهده کارشناسان خبره تحقیقاتی با اعمال روشهای علمی _ پژوهشی بر می آید که هر چند پر هزینه می باشد اما نتایج بسیار مطلوبی برفروش دراز مدت خواهد داشت.

کلمات کلیدی:

بازاریابی

مشتری مداری

محصولات دسینی

فهرست مطالب

مقدمه 1

درباره دسینی 2

معرفی محصولات 4

پرسشنامه 15

نمودار آماری مربوط به درصد گزینه ها 16

نتیجه گیری 31

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

عبارت های کلیدی

  • جایگاه محصولات دسینی در بازار
  • بازاریابی
  • مشتری مداری
  • محصولات دسینی
  • دانلود مقاله جایگاه محصولات دسینی در بازار
  • سیستم همکاری در فروش فایل
  • خرید پایان نامه رشته مدیریت
  • فروشگاه ساز فایل
  • فروشگاه فایل
  • خرید مقاله و تحقیق رشته مدیریت

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

مقاله ای کامل در مورد بازاریابی-6095

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 49 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 49 مقاله ای کامل در مورد بازاریابی مقدمه برای درک مفهوم بازاریابی ابتدا باید بازاریابی را درک نمود. انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را این چنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقیق یک ایده، قیمت گزاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که...

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)-1214

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته: مدیریت فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: ۶٧ جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند...

ترجمه مقاله تحول و آینده ای از بازاریابی سبز-277

عنوان انگلیسی مقاله: EVOLUTION AND FUTURE OF ENVIRONMENTAL MARKETING عنوان فارسی مقاله: تکامل و آینده بازاریابی محیطی دسته: حسابداری - اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١۴ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: بازاریابی محیطی(که بطور متداول به عنوان بازاریابی سبز شناخته شده است) به فرایند فروش محصولات و/ یا خدمات مبتنی...

مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار-3858

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 56 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30 مقاله رشته مدیریت با عنوان بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار چکیده: شاید کسی تصور نمی‌کرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.