ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مشتری کسی هست که چیزی از ما می خرد. مشتری کسی است که ما به او چیزی می فروشیم. مشتری کسی است که سازمان مایل است با ارزشهایی که می آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد.
↓-↓
تحقیق در مورد مشتری مداری
قیمت: 48000 ریال فهرست بخش اول: آشنایی با مکان شرکت مکان و تاریخچه شرکت 6 هدف شرکت 7 بخش دوم: مشتری و مشتری شناسی مشتری شناسی11 نیاز مشتری 14 روش های تامین نیاز17 توانایی های مشتری 18 استعدادهای مشتری 20 رفتارهای مشتری 22 ایرادهای مشتری 25 انتخاب مشتری 29 مشتری گرایی 30 بسته بندی کالا 35 CRM 39 جایزه کیفیت در آمریکا 45 تقسیم بازار47 بخش سوم: آزمون ونتایج آن...