ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
قیمت: 70000 ریال
ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد برای کودکان 3 و 4 ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران
فهرست مطالب
فصل اول: طرح پژوهش |
1-1- عنوان پژوهش … |
1-2- بیان مسئله … |
1-3- اهداف پژوهش … |
1-4- سؤالات پژوهش … |
1-5- تعریف مفاهیم … |
فصل دوم: پیشینیه تحقیق |
2-1- ویژگیهای گفتار کودکان دچار آسیب شنوایی … |
2-1-1- اشتباهات در بعد زنجیرهای گفتار … |
2-1-2– اشتباهات در بعد زبرزنجیرهای گفتار … |
2-2- خاصیتهای صوتی گفتار … |
2-3- درک شنیداری گفتار … |
2-4- آموزش مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی … |
2-5- انواع روشهای ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی … |
2-5-1- درآمد … |
2-5-2- آزمونهای غیرفارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی. |
2-5-3- آزمونهای فارسی ارزیابی مهارتهای شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی … |
2-6- مروری بر اطلاعات و آمار موجود … |
فصل سوم: روش پژوهش |
3-1- نوع پژوهش … |
3-2- محیط پژوهش … |
3-3- جامعه و نمونه پژوهش … |
3-4- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات … |
3-5- نحوه انجام کار … |
3-5-1- پیشآزمون … |
3-5-2- نحوه ارزشیابی آزمون … |
3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات … |
3-7- نحوه رعایت نکات اخلاقی … |
3-8- مشکلات اجرایی در انجام طرح … |
فصل چهارم: یافته های پژوهش … |
4-1- درآمد … |
4-2- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد … |
4-2-1- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق … |
4-2-2- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان 3 و 4 ساله … |
4-3- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد … |
4-4- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون … |
4-5- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون … |
4-6- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون … |
4-7- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون … |
4-8- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون … |
4-9- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون … |
فصل پنجم: نتیجه گیری |
5-1- بحث و نتیجه گیری |
5-2- کاربرد پژوهش |
5-3- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی |
منابع |
References |
پیوست 2: برگه کسب اطلاعات پایه ای |
پیوست 3: برگه ثبت نتایج |
پیوست 4: تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات |
پیوست 5: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات |
پیوست 6: تصاویر زیرآزمون درک جمله |
پیوست 1: داده های آماری |
↓-↓
قیمت: 75000 ریال موضوع: پروژه تاثیر مهد کودک بر رشد مفهوم سازی کودکان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: این پژوهش به منظور بررسی تاثیر آموزشهای مهد کودک بر رشد مفهوم سازی کودکانی است که قبل از ورود به مدرسه دوره مهدکودک و پیش دبستانی را طی کرده اند. برای نمونه برداری از بین کل دانش آموزان شهر تهران، تعداد 30 نفر در مقطع تحصیلی اول، دوم، سوم دبستان به...
قیمت: 125000 ریال موضوع: تاثیر مهد کودک بر رشد هوش علمی کودکان 7 تا 9 ساله شهرستان ابهر فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد کودک در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی که قبل از ورود به مدرسه دوره مهد کودک و پیش دبستانی را طی کرده اند انجام گرفته است. برای نمونه برداری از بین دانش آموزان...
قیمت: 75000 ریال موضوع: پروژه تاثیر رنگ برحافظه کودکان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: در پژوهش حاضر تأثیر رنگ بر حافظه کودکان اول دبستان پسرانه شهید عباسپور شهرستان کرج در سال 84-1383 مورد آزمون قرار گرفته است. جامعه آماری و تعداد دانش آموزان، آزمون شده 42 نفر می باشند که با استفاده از روش دو گروه مستقل و تصادفی مورد سنجش قرار گرفته اند. ابزار اندازه گیری در این...
قیمت: 70000 ریال موضوع: بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در منزل هستند و کودکان مهد کودک فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) چکیده: هدف از انجام این پژوهش مقایسهی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاههای مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفهی خلق و...