استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)-6449

استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 59 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 15 استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)

چکیده:

به منظور کسب مزیت رقابتی در رقابت برای جذب استعداد ها، سازمانها مجبور هستند یک استراتژی توانمند ساز را به کار گیرند تا بتوانند استعدادها را جذب کرده و حفظ نمایند که به آن استراتژی برند کار فرما می گویند. در این مقاله ضمن اشاره به مدیریت استراتژیک منابع انسانی و استراتژی جذب کارکنان، اهمیت استراتژیک برند کارفرما برای سازمانها تشریح شده است. همچنین عوامل موثر بر طراحی و پیاده سازی استراتژی برند کارفرما تبیین و چگونگی ارزیابی آن نیز ارائه گردیده است. و درنهایت فرایند ایجاد استراتژی برند کارفرما در قالب مدل مفهومی و به صورت شماتیک ارائه گردیده است.

واژگان کلیدی:

برند کارفرما

استراتژی جذب منابع انسانی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مقدمه

در سازمانهای هزاره جدید تاکیدهای فراوانی بر دارایی های ناملموس نظیر نام تجاری، نوآوری، خلاقیت، کارآفرینی و سرمایه های دانشی می‌شود. این منابع کلیدی قادر هستند سازمان را صرفنظر از صنعت مربوطه، به عنوان یک سازمان ایده‌ال مطرح کنند. چنین سازمان‌هایی بر افراد متمرکز هستند و صرفاً پس از آنکه افراد مناسب را در جایگاه‌های مناسب قرار دادند در جهت پیشی گرفتن از رقبای خود گام بر می‌دارند. تحقیقات موشکافنه تر مطرح می کنند که برای دستیابی به موفقیت، نه تنها باید افراد را در پست های مناسب قرار داد، بلکه می‌بایست عملگران برتر برای هر پستی را شناسایی کرد (. این تحقیقات مدعی هستند افرادی که متعاقباً سازمان را به سمت آینده پیش می رانند حتی نسبت به چشم‌انداز و استراتژی سازمان از اهمیت بیشتری برخوردارند (Brandt & Kull,2007: 1).

بر اساس پیمایش صورت گرفته توسط مشاوره Deloitte در سال 2007 بزرگترین دغدغه سازمان‌ها در آمریکا، جدا از مساله بقا و سودآوری، چگونگی جذب و حفظ کردن استعدادها بوده است. همین گروه مشاوره پیشتر نیز گزارش داده بود که مساله حفظ بهترین استعدادها، اولویت شماره یک 87 درصد مدیران منابع انسانی سازمان‌های تحت مطالعه بوده است (Hansen, 2007: 13). صاحبنظران منابع انسانی معتقدند که بقا و پایداری سازمانها در گرو فرآیندهای شناسایی، جذب و نگهداری کارکنانی است که بدنه شایستگی‌های اصلی سازمان را تشکیل می دهند، به برترین رده‌ها می رسند، از همکاران خود پیشی می گیرند و به طور همزمان به عنوان انگیزه ای برای همکاران خود عمل می کنند (Berger,2004: 4).

فهرست مطالب

استراتژی برند کارفرما در سازمانها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها) 1

چکیده: 2

واژگان کلیدی 2

مقدمه 2

استراتژی جذب منابع انسانی 3

برند کارفرما 4

مقایسه برند کارفرما با برند محصول: 6

اهمیت استراتژیک برند کارفرما و پیاده سازی آن 6

عوامل کلیدی تاثیر گذار درطراحی و پیاده سازی برند کارفرما: 8

الف- عوامل تاثیر گذاردر طراحی استراتژی برند کارفرما 8

ب- عوامل تاثیر گذاردر پیاده سازی استراتژی برند کارفرما 10

عواملی که در پیاده سازی استراتژی برند کارفرما تاثیر دارند به شرح زیر می باشند: 10

پیاده سازی استراتژی برند کارفرما در شرکت ها 10

ارزیابی استراتژی برند کارفرما 12

شکل 1 فرایند برند سازی کارفرما 13

نتیجه گیری: 13

منابع: 14

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

عبارت های کلیدی

  • استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)
  • برند کارفرما
  • استراتژی جذب منابع انسانی
  • مدیریت استراتژیک منابع انسانی
  • استراتژی برند کارفرما در سازمان‌ها (رویکردی جهت جذب و نگهداری استعدادها)
  • سیستم همکاری در فروش فایل
  • انجام پروژه و پایان نامه
  • فروشگاه ساز فایل
  • فروشگاه فایل
  • خرید مقاله و تحقیق

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی: نژاد پرستی مصرف کننده-4501

عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده دسته: اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٨ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان...

ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری-966

عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند...

تدوین استراتژی مزدا-1266

در واقع استراتژی، ابزاری است برای دستیابی به اهداف بلند مدت سازمان. مراحل مدیریت استراتژیک بر اساس چرخه PDCA دمینگ و بصورت زیر است: - تدوین استراتژی - اجرای استراتژی - ارزیابی استراتژی - اصلاح و بروز رسانی استراتژی یکی از ابزارهای مورد استفاده جهت مدیریت استراتژیک آنالیز SWOT می باشد. در این فایل آنالیز swot به صورت کامل برای شرکت مزدا انجام گرفته است و در آخر نتیجه گیری...

مقاله مدیریت در بازار جهانی و اقتصاد-2381

قیمت: 89000 ریال موضوع: مقاله مدیریت در بازار جهانی و اقتصاد (استراتژیهایی برای اقتصاد پویا) فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) فهرست مطالب فهرست 1 مقدمه 4 تعریف استراتژی 8 استراتژی به معنای طرح و نقشه 8 استراتژی به معنای الگو 9 استراتژی به معنای موضع 10 استراتژی به معنای دیدگاه 10 انواع استراتژی 13 مدیریت استراتژیک 15 تعریف مدیریت استراتژیک 16 فرصتهای و تهدیدات خارجی 17 محیط 20 استراتژی 21...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.