ترجمه مقاله عوامل موفقیت درمدیریت فرایند کسب و کار( BPM )

عنوان انگلیسی مقاله: The critical success factors of business process management
عنوان فارسی مقاله: عوامل حیاتی موفقیت درمدیریت فرایند کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگرچه مدیریت فرایند کسب وکار ( BPM ) یک مفهوم کلی است، اما هنوز بعنوان یک تئوری می باشد. این منجر به مشکلاتی در شناسایی عوامل بحرانی موفقیت دربرنامه های مدیریت فرایند کسب وکار در حالت کلی و خاص می شود. این مقاله یک چارچوب اساسی را با استفاده از سه نظریه مطلوبیت ارائه می دهد : اقتضایی، قابلیتهای پویا و تناسب وظیفه/فناوری. فرض اصلی این است که در درجه اول، تناسب بین محیط کسب و کارو فرایندهای کسب و کار مورد نیاز باشد. سپس بهبود مستمر و تناسب مناسب بین فرایندهای وظیفه ای کسب و کار و سیستم های اطلاعاتی باید وجود داشته باشد. تئوری زمینه ای مورد استفاده باید عوامل موفقیت حیاتی در مطالعه موردی از بخش های بانکی را شناسایی کند.
مقدمه
از 40 سال قبل موضوع تناسب بین سازمان و استراتژی، ساختار، فرایندها، فناوری ومحیط آن، اساسی برای ایجاد نظریه و پژوهش ها بوده است. محیط درحال تغییر،منجر به افزایش علاقه در بهبود فرایندهای کسب و کار سازمانی به منظور ارتقاء کارایی شده است. یکی از زمینه های برخورد با چالش ها در مدیریت فرایند کسب وکار (BPM) است و موجی از مقالات و علایق شاغلان در این زمینه بیش از یک دهه است که وجود دارد. BPM در این مقاله بعنوان همه ی تلاش های یک سازمان برای تحلیل و بهبود مستمر فعالیت های اساسی مثل تولید، بازاریابی، ارتباطات و دیگر عناصر اصلی عملیات شرکت تعریف شده است. فرایند کسب و کار مجموعه ای کامل از فعالیت های هماهنگ پویا یا منطقی و مرتبط با وظایف است که باید به دنبال انجام ارائه  ارزش برای مشتریان یا تحقق دیگر اهداف استراتژیک باشد. گرچه تحقیقات مختلف تجربی نشان می دهد که یک همبستگی مثبت بین مدیریت فرایند وموفقیت کسب و کار وجود دارد. هیچ مزیت قابل توجهی وجود ندارد که بتواند اعتیاد به مواد مخدر را توجیه کند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تأثیرات عدم قطعیت محیطی بر زنجیره تأمین و عملکرد عملیاتی توسعه

عنوان انگلیسی مقاله: The contingency effects of environmental uncertainty on the relationship between supply chain integration and operational performance
عنوان فارسی مقاله: تأثیرات محتمل الوقوع عدم قطعیت محیطی بر روی ارتباط بین ادغام زنجیرة تأمین و عملکرد عملیاتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله، تحقیقات پیشین زنجیرة تأمین را با ایجاد و آزمایش تجربی یک مدل تئوریک از تأثیرات محتمل الوقوع عدم قطعیت محیطی (EU) بر ارتباطات بین 3 بعد از یکپارچگی زنجیرة تأمین و 4 بعد از عملکرد عملیاتی توسعه می دهد. براساس تئوری های پردازش اطلاعات سازمانی و محتمل الوقوع، بحث می کنیم که تحت شرائط عدم قطعیت بالا، ارتباطات بین یکپارچگی مشتری/عرضه-کننده و تحویل و عملکرد منعطف و بین یکپارچگی داخلی و کیفیت محصول و هزینه تولید تقویت خواهد شد. این فرضیات به طور گسترده از طریق تحلیل های گروهی و مسیر ساختاری پرسشنامه-هایی که از 151 کارخانه تولید خودرو در تایلند جمع آوری شد، تأیید شده است. این مقاله به تحقیقات محتمل الوقوع مدیریت عملیات کمک کرده و به طور تجربی توضیحاتی را برای مدیران جهت متمایزکردن تأثیرات تلاش های یکپارچه خارجی و داخلی تحت شرایط محیطی مختلف بیان می کند. 
مقدمه: 
رشد (یا افزایش) شواهد بیان می کنند که یکپارچگی زنجیره تأمین (sci) تأثیر مثبتی بر نتایج عملکرد عملیاتی مانند تحویل، کیفیت، انعطاف پذیری، هزینه دارد.
 (1) voss & susa. (2008) بیان می کنند زمانی که ارزش یک بهترین راهکار مثل SCI از طریق شواهد تجربی حمایت می-شود، تحقیق باید از تعدیل ارزش آن به سمت فهم شرایط زمینه ای که مؤثر هستند، تغییر مسیر دهد. از میان عوامل، عدم قطعیت محیطی (Eu) به عنوان یک عامل زمینه ای (مفهومی) که براثربخشی یک بهترین راهکار اثرگذار است، شناسائی شده است.
 (2) برخی از مطالعات اخیر بحث می کنند که روابط SCI و عملکرد، توسط EU تعدیل می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک

عنوان انگلیسی مقاله: The classification and strategic management of services in e-commerce
عنوان فارسی مقاله: طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بررسی های قبلی نتوانسته بخش خدماتی را مد نظر قرار دهد، که امروزه بخش مهمی از تراکنش های تجارت الکترونیک را شامل می گردد. برای غلبه بر چنین محدودیت هایی، این پژوهش تمرکزش را بر روی ارائه خدمات آنلاین قرار داده و به دنبال توسعه این طبقه بندی می باشد. به این منظور، خدمات آنلاین ار مکان های درگاه کشور کره شناسایی شده و توسط 11 متغیر دسته بندی شدند که درک مشتری را در مورد مشخصه های خدمات در بافت تجارت الکترونیک نشان می دهد. داده های تحلیل حاصل از بررسی بوده و تکنیک های داده کاوی و فرایندهای آماری شامل تحلیل فاکتور، خوشه بندی و تحلیل واریانس (ANOVA) مورد استفاده قرار گرفتند. در نتیجه ، خدمات آنلاین به شش گروه دسته بندی شدند- متراکم، تخصصی، عقلانی، اعتبار، خدمات حمایتی و تاسیسات و مشخصه های مجزای هر گروه مورد بررسی قرار گرفته و استراتژی هایی برای بازاریتبی و فعالیت پیشنهاد شده اند. با درک خصوصیات منحصر به فرد هر گروه خدمات، مدیران می توانند به پیاد سازی استراتژی های مناسب تر پرداخته، نگرش های مثبت را به سمت تراکنش های آنلاین سوق داده و در نهایت اهداف خرید آنلاین را افزایش دهند.
1.مقدمه
از اواخر 1990، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان  مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تعارض و کنترل هیجان درون گروه های کوتاه مدت و بلند مدت

عنوان انگلیسی مقاله: Task and relationship conflict in short-term and long-term groups
عنوان فارسی مقاله: تعارض وظیفه و رابطه در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت - نقش بحرانی کنترل هیجان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف مقاله حاضر، بررسی تعامل سه گانه تضاد وظیفه، کنترل هیجان و موقتی بودن گروه در زمینه پیدایش تعارض رابطه می باشد. 
طرح/روش شناسی/ رویکرد- برای بررسی تعامل کنترل هیجان و تضاد وظیفه بر پیدایش تعارض رابطه در 43 گروه کوتاه مدت (موقتی) و 44 گروه بلند مدت، یک بررسی میدانی صورت گرفت. 
یافته ها- نتایج نشان می دهند که بیشترین امکان تضاد وظیفه در شکل گیری تعارض رابطه زمانی است که گروه ها (کوتاه مدت و بلند مدت) دارای فرایندهای کنترل هیجان اثربخش کمتری هستند، با وجود اینکه تضاد وظیفه و رابطه در گروه های بلند مدت تا حدودی تفکیک می شوند و در کنترل هیجان امتیاز بالایی بدست می آورند.
محدودیت ها/ پیشنهادات تحقیق- مقاله برحسب پیشنهادات آن ها برای مدیریت تعارض در گروه ها با بحثی درمورد نتایج بدست آمده نتیجه گیری می کند. تحقیق تکمیلی برای بررسی کامل متغیرهای مدل، بایستی تاثیرات تعدیل کننده بررسی های طولی را مورد بررسی قرار دهد.
اصالت/ ارزش- مقاله به مدل های اقتضایی ضروری تعارض درون گروهی پاسخ می گوید و تاثیر تعدیل کننده دو احتمال را در رابطه بین تعارض وظیفه و رابطه بررسی می نماید. 
مقدمه
شواهد تجربی اولیه، رابطه ی قوی و مثبت میان تعارض وظیفه و رابطه در گروه ها را اثبات نموده اند (جن، 1997). با این وجود، تحقیقات اخیر (ایوکو و همکاران ، 2008؛ دی درو و وینگارت ، 2003؛ نایر، 2008؛ پترسون و به فر ، 2003؛ سیمونز و پترسون ، 2000؛ اسپیکمن و ریالس ، 2010؛ یانگ و موس شولدر ، 2004) پیشنهاد می دهند که چندین عامل احتمالی این رابطه را تعدیل می کنند. سوابق و نتایج دو گونه تعارض در گروه هایی مورد بررسی قرار گرفت که در میزان ثبات شان فرق داشتند، با این حال، هیچگونه تلاشی در زمینه ی بررسی تاثیر متقابل انها در گروه های کوتاه مدت و بلند مدت صورت نگرفته است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت زنجیره عرضه در صنعت خودروسازی برزیل

عنوان انگلیسی مقاله: Supply Chain Management in The Brazilian Automobile Industry
عنوان فارسی مقاله: مدیریت زنجیره عرضه در صنعت خودروسازی برزیل: تنگناهایی برای رشد پایدارتر
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله کنونی با اتخاذ سیستم تولید کم سود بعنوان مدل مرجع، رویکرد مدیریت زنجیره عرضه و رابطه بین بخش های خصوصی و دولتی را در صنعت خودروسازی برزیل بررسی می نماید. بواسطه یک بررسی موردی که در خلال سال های اکتبر 2006 تا اکتبر 2008 در یک خودروسازی خصوصی انجام شده است، دو تنگنا در این بخش صنعتی برزیل شناسایی شده است: (1) تاکید بر هماهنگی بجای یکپارچگی در مدیریت زنجیره عرضه؛ و (2) کانال های ناکافی ارتباطی میان بخش های خصوصی و دولتی، که منتهی به خط مشی های ناکارآمد برای حمایت از خودروسازان با حجم تولید پایین می شود.
1. مقدمه
هدف این مطالعه شناسایی برخی از تنگناهای دستیابی به سطح بالاتر رشد اقتصادی در صنعت خودروسازی برزیل، بوسیله یک موردکاوی که در یک خودروسازی خصوصی صورت گرفته که وسایل نقلیه سبک تجاری میتسوبیشی را مونتاژ می کند، می باشد. 
صنعت خودروسازی بدین جهت برای مطالعه انتخاب شد که این بخش برای بررسی روابط بین شرکتی و رابطه اتخاذ یک رهیافت تلفیقی نسبت به مدیریت زنجیره عرضه پایه محکمی را پدید می آورد. افزون بر این، صنعت خودروسازی در اقتصاد برزیل نقش مهمی ایفا می کند. برزیل در سال 2007 در زمینه تولید وسیله نقلیه در سطح جهان،با 2997150 واحد، رتبه پنجم را دارا بود، و این بخش صنعتی پاسخگوی 18 درصد از GDP صنعتی کشور بود. در سال 2005، تعداد شغل های مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده بوسیله این بخش، تعداد 1.5 میلیون شغل تخمین زده شد (آنفاوا ، 2008).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمان ها

عنوان انگلیسی مقاله: Success factors of knowledge management in temporary organizations
عنوان فارسی مقاله: عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
رواج شکل های موقت همکاری و فعالیت های پروژه محور در حال افزایش است و تراکم دانش محتوای کاری در حال رشد می باشد. به هرحال ماهیت ناپایدار و منحصر به فرد پروژه ها و برنامه ها از انتقال دانش میانی و درون پروژه ها حمایت نمی کند.
هدف از این تحقیق شناسایی و تشخیص عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای موقتی است. طبق یک نمونه فرا صنعتی با 414 سازمان، ما روش حداقل مجذورات را برای ارزیابی تاثیر عوامل فرآیند محور، ساختاری، سازمانی و فرهنگی بر موثر واقع شدن مدیریت دانش به کار بردیم.
علاوه بر حمایت فن آوری اطلاعات و عناصر رسمی سازمان، عوامل فرهنگی بیشترین اثر را بر موفقیت مدیریت دانش دارد. در سازمان های موقتی، فقدان فعالیت های متداول وحافظه سازمانی جبران می شود. نتایج بدست آمده به درک متفاوتی از مدیریت دانش در محیط های پروژه ای کمک می کند.
.1 مقدمه
اهمیت روز افزون دانش بعنوان منبعی حیاتی به وسیله روشهای نظری که بر اهمیت دانش تأکید می کنند، مورد توجه قرار گرفته است. دیدگاه دانش گرایانه شرکتها، ادغام علم و توانایی را با دانش فردی که یکی از ارکان اصلی تکمیل موفقیت آمیز کار و ایجاد فضای رقابتی مثبت می باشد را ضروری می داند. (kogut and zander,1992; Grant1996; Spender1996; Conner and Prahalad, 19996) .رشته مدیریت پروژه فقط برای پروژه های مبتنی بر صنایع مثل ساخت و ساز، مشاوره مدیریت، ساختن فیلم و مهندسی نرم افزار مهم نیست، بلکه برای تعدادی صنایع دیگر، جائیکه پروژه ها برای تولید خدمات و محصولات کار می کنند و تغییرات سازمانی ایجاد می کنند نیز مهم می باشد. گروه سه نفری از متخصصان، چالشهای مدیریت دانش در سازمانهای موقتی را تحقیق و تجزیه و تحلیل کردندِ (Demarest1997;Defillippi and Arthur1998;Brookes et al2006) و با موانع منحصر به فرد ویژه ای در وضعیت کوتاه مدت سازمانهای موقتی مواجه شدند. بعد ازاینکه پروژه به اتمام رسید، افرادی که با یکدیگر کار کردند، دانش پروژه را حل و تفکیک می کنند. سازمانهای دایمی جائیکه بخشها و قسمتها به عنوان سیلوهای دانش عمل می کنند، با سازمانهای موقتی که به طور روتین، چرخه سازمانی (حافظه سازمانی) به سختی از آن بیرون می آید، در تعارض هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت راهبردی منابع انسانی (HRM)و کاهش تمرکز کارکنان

عنوان انگلیسی مقاله: Strategic human resource management and the decline of employee focus
عنوان فارسی مقاله: مدیریت راهبردی منابع انسانی و کاهش تمرکز کارکنان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مقاله، تحلیلی انتقادی از جابجایی تمرکز بر کارکنان به تمرکز بر راهبرد در نقش مدیریت منابع انسانی (HRM) است. بحث ما اینست که برخلاف فرض یکپارچگی، اهداف سازمانی و اهداف کارکنان در تعارض زیادی با هم باقی مانده اند. برای توضیح تفاوت بین گسترش زبانی منابع انسانی در زمینه وحدت اهداف سازمان و کارکنان و اقدام عملی مدیریت منابع انسانی در برتری دادن منافع راهبردی به منافع کارکنان، یکپارچگی را در سه سطح هنجاری، مفهومی و تجربی به تصویر می کشیم. برای اینکه نشان دهیم چگونه متخصصان مدیریت منابع انسانی به رقابت درباره تمرکز بر مشتری و راهبرد اولویت می دهند، پاسخ های داده شده به یک نظرسنجی داخلی از اعضای هیئت تخصصی انجمن منابع انسانی استرالیا (AHRI) را تحلیل می کنیم تا پشتیبانی برای این ادعا پیدا کنیم که متخصصان منابع انسانی به سمت مرز تفکر راهبردی پیش رفتند. برای انجام اینکار متخصصان مدیریت منابع انیانی به حاشیه سازی مسئولیت های مدیریت منابع انسانی متمرکز بر کارکنان و فعالیت های اخلاقی پرداخته اند. ما به بحث در مورد کاربردهای این کاهش در تمرکز کارکنان در ارتباط با مدیریت منابع انسانی پرداخته و و حوزه های توسعه پژوهشی دیگری را پیشنهاد می کنیم.
1.مقدمه
نقش رقابت تجاری مدیریت راهبردی مدیریت منابع انسانی یک اولویت قراردادای در متون مدیریت منابع انسانی است[1]. تحلیل مداوم در این زمینه معمولا روی اینکه چگونه مدیریت منابع انسانی می تواند به موفقیت تجاری ارزش و سهم راهبردی بدهد، تمرکز می کند. برجسته ترین بحث های دانشگاهی پیرامون این مطلب است که مدیریت منابع انسانی چگونه می تواند خود را اثبات کند، اعتبار بوجود آورده و ابتکاراتی که رفتار کارکنان را استخراج می کند، ایجاد نماید تا منجر به مزیت رقابتی پایدار گردد[2]. مدیریت راهبردی منابع انسانی به درستی تثبیت موقعیت مدیریت منابع انسانی را در فرآیندهای تصمیم گیری سازمانی ارتقا داده است: "یک رتبه در جدول" اکنون بیشتر از آنکه اشتیاق باشد یک انتظار از مدیران مدیریت منابع انسانی به شمار می رود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله کیفیت خدمات بر اساس مقیاس سروکوال زبانی فازی

عنوان انگلیسی مقاله: Service quality gaps analysis based on Fuzzy linguistic SERVQUAL
عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل شکاف های کیفیت خدمات بر اساس مقیاس سروکوال زبانی فازی همراه با یک بررسی موردی در زمینه خدمات بیمار سرپایی بیمارستان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف: این تحقیق درصدد ارائه یک رویکرد مفهومی برای ارزیابی کیفیت خدمات ادراک شده مناسب با استفاده از منطق فازی می باشد. در ابتدا، هدف این است که آیا درمقایسه با مقیاس لیکرت، راهکار بهتری است. دوم، مقاله به دنبال ارزیابی بازخورد بیماران نسبت به کیفیت خدمات بیمارستان با استفاده از تجزیه و تحلیل زبانی فازی می باشد. 
طرح/ روش/ رویکرد: پرسشنامه سروکوال بر طبق ویژگی های هر یک از خدمات بیمار سرپایی بیمارستان طراحی گردید. سه بیمارستان منطقه ای در هسین چو واقع در تایوان مورد ارزیابی قرار گرفت. پس از تکمیل و جمع آوری، ابتدا میزان اثربخشی مقیاس زبانی فازی و مقیاس لیکرت مقایسه گردید. دوم، برای پی بردن به خصیصه های اصلی کیفیت خدمات، مقادیر شکاف هر عامل ارزیابی گردید. در آخر، برای بخش بندی بازارها با استفاده از خصیصه های معین کیفیت خدمات و متغیرهای جمعیت شناختی متفاوت، تجزیه و تحلیل واریانس (ANOVA) صورت گرفت.  
یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که برحسب اعتبار اندازه گیری، مقیاس زبانی فازی بزرگتر از مقیاس لیکرت است. بعلاوه، بواسطه ی تجزیه و تحلیل شکاف و ANOVA، تمرکز بهتری بر ویژگی های کیفیت خدمات هشتم، دهم، چهاردهم، بیست و یکم، و سوم از طریق اندازه گیری سروکوال بدست آمد که مدیریت بایستی بر کدام تمرکز نماید و کدام بایستی تلاش کنند که حل و فصل نمایند. موارد اول، دوم، چهارده و شانزدهم از مقیاس اندازه گیری سروکوال می توانند به ترتیب عوامل بخش بازار باشند. 
اصالت/ ارزش: این مطالعه بطور موفقیت آمیزی تجزیه و تحلیل زبانی فازی در نظریه شکاف و مقیاس های اندازه گیری سروکوال را مطرح نمود و انسجام و ثبات درونی بیشتری را نسبت به مقیاس لیکرت نشان داد. پس از بحث راجع به نتایج تجزیه و تحلیل شکاف و ANOVA، سازمان می تواند به ویژگی های اساسی کیفیت خدمات پی ببرد و در جهت بهبود یا ارتقای آنها ارزش آفرینی نماید.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله شاخص های موثر بر گزینش انتصابات بین المللی

عنوان انگلیسی مقاله: Selection for international assignments
عنوان فارسی مقاله: گزینش برای انتصابات بین المللی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
گزینش افراد برای انتصابات بین المللی بطور مشخص به چالش کشیده شده است چرا که  حوزه محتوایی  ارزیابی کاندیداها بجای تلاش برای پیش بینی توانایی ایفای وظایف معین در شغل یا بطور کلی تر عناصر عنوان شده در شرح شغلی فنی، عمدتا بر محتوای شغلی تمرکز دارد. سیستم های گزینش برای انتصابات بین المللی بجای مشاغل فنی که از متصدیان خواسته می شود و در بسیاری موارد تاکنون ارزیابی شده اند و یا فرض شده است که در سطح قابل قبولی از صلاحیت قرار دارند، بر پیش بینی محیطی که در آن متصدیان لازم است به طور موثری کارکنند، متمرکز هستند. بنا یراین بر خلاف شاخص های موفقیت در زمینه بومی که در آن دانش، مهارت ها و توانایی ها ممکن است استراتژی گزینش را تعیین کند، عوامل روانی و شخصیتی فراوانی از جمله ویژگی های شخصیتی، سلاست زبانی و تجربیات بین المللی در افزایش موفقیت مامور بین المللی موثر است. این مقاله بر شاخص هایی که بر نتیجه انتصابات بین المللی تاثیر می گذارد و رویه های منحصر بفردی که در گزینش برای انتصابات بین المللی می تواند بکار گرفته شود متمرکز است. بعلاوه این مقاله در مورد چالش های عملی اجرای پیشنهادات گزینش مامورین بین المللی بحث می کند.       
با قبول این که افراد درون سازمان هستند که تولیدات را ابداع کرده و توسعه می دهند، خدمات، بازار و فروش را برای عموم فراهم می کنند، تصمیم می گیرند، پیشنهاد ارائه می کنند، برنامه های استراتژیک را اجرا می کنند، مدیریت موثر و کارآمد استعدادهای انسان منبع مهم تفاوتهای رقابتی است  که برای موفقیت سازمان حیاتی است (Caligiuri & Tarique, 2009). برای دهه ها ما این اعتقاد را که افراد فضای کاری را می سازند پذیرفته ایم در ابتدا ما تعریف ساده ای از فضای کاری داشتیم در سالهای اخیر که  فضای کاری از نظر جغرافیایی تنوع یافته ابتدا از شهری به شهر دیگر و هم اکنون استانها، مناطق وکشورها را پوشش می دهد. امروزه پراکندگی مکانی که در آن شرکتها تجارت می کنند و اقتصاد جهانی محیط پیچیده تر و پویاتری خلق کرده که در آن شرکتها و موسسات استعدادهای انسانی خود را مدیریت کرده، گسترش داده و تحت تاثیر  قرار می دهند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)

عنوان انگلیسی مقاله: Risk assessment in ERP projects
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی ریسک در پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
انجام مدیریت ریسک پروژه های برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP) کار بلندپروازانه ای است. پروژه های ERP روش هایی بسیار پیچیده در شرکتهای تجاری هستند و لذا عوامل ریسک آنها نیز جنبه های متعدد تکنولوژیک، مدیریتی، روانشناختی و جامعه شناختی را شامل می شوند. علاوه براین، عوامل مذکور ارتباطات تنگاتنگی با هم داشته و ممکن است اثرات غیر مستقیمی بر پروژه داشته باشند. این ویژگی ها باعث شده که مدیریت ریسک در این موارد در مقایسه با پروژه های سنتی و مرسوم - بخصوص در مرحله ارزیابی- سخت تر، نامطمئن تر و با اهمیت تر شود. 
هدف از این مقاله معرفی روشی ابداعی برای آنالیز ریسک است تا درکی بهتر، ساختارمندتر و سیستماتیک تر در مورد روابط اصلی مابین عوامل ریسک و همچنین بین عوامل ریسک و اثرات خاص مرتبط با پروژه های ERP فراهم آورد. یک مثال موردی واقعی راجع به یک کمپانی چند ملیتی متشکل از متخصصان و شرکت کنندگان مختلف نیز بیان می شود تا  نحوه کاربرد مدل پیش نهادی را توضیح دهیم.
کلیدواژه: برنامه ریزی منابع سرمایه ای (ERP)، ارتباط بیانبین فاکتورهای ریسکی، ارزیابی ریسک، مدلسازی ساختار تفسیری (ISM)
مقدمه
یک سیستم ERP مجموعه ای از کاربری های نرم افزاری تلفیقی است که برای مدیریت مراودات و فرایندهای بازرگانی در کل کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد و برای اینکار از یک پایگاه داده مشترک، فرایندهای استاندارد و تشریک اطلاعات در درون و بین حوزه های عملیاتی استفاده می کند. با اینحال به کارگیری سیستم ERP صرفا یک پروژه رایانه ای نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری پر هزینه و ریسک پذیر است که بر فرایندهای اولیه و پشتیبانی شرکت، ساختار سازمانی و روندهای آن، سیستم های موجود در کمپانی و نقش ها و کارهای شخصی پرسنل تاثیر می گذارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله فرایند شبکه تحلیلی (ANP) جهت ارزیابی سیستم هوش کسب و کار

عنوان انگلیسی مقاله: Research on using ANP to establish a performance assessment model for business intelligence systems
عنوان فارسی مقاله: تحقیقی پیرامون استفاده از فرایند شبکه تحلیلی (ANP)، جهت استقرار یک مدل ارزیابی عملکرد برای سیستم هوش کسب و کار
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برای رقابت در محیط سخت، الکترونیزه کردن این انکان را برای کسب و کار ایجاد کرده تا سیستم های هوش کسب و کار (BI) را به منظور تصمیم گیری، بکار گیرد. به هر حال، برای جلوگیری از تجارب ناکارامد در طی این آرایشات، این مسئله حائز اهمیت می باشد تا تاثیر فکتورهای سیستم هوش کسب و کار BI را مشخص کنیم و روش ارزیابی مناسبی را برای سنجش عملکرد سیستم های هوش مصنوعی پیدا کنیم. در این مقاله، مدل ارزیابی مبتنی بر فرایند شبکه تحلیلی (ANP)  ایجاد شده تا به ارزیابی کارایی سیستم های هوش کسب و کار بپردازد. علاوه بر این پرسشتامه کارشناسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد تا به تصفیه ماتریس های عملکردی مفید بپردازد، که به عنوان زیر شاخه ای برای مدل ANP می باشد. در نهایت مورد واقعی با استفاده از مدل ارزیابی کارآمد مبتنی بر ANP ساختاری برای سیستم های هوش کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج نشان می دهد که مهمترین فاکتوهایی که بازدهی سیستم هوش کسب و کا را تحت تاثیر قرار می دهند عبارتند از: استفاده از این مدل برای ارزیابی عملکرد هوش کسب و کار نمونه مورد مطالعه، ابن مورد نشان می دهد که بهبود 24% در بازدهی حاصل شده است، که شامل درک سطح مدیریتی می باشد. بنابراین، چنین مدل ارزیابی کارآمدی، می تواند برای ارزیابی عملکرد سیستم هوش کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد. آن همچنین شاخص عملکرد و مسیرخای بهبود را برای کاربران و فروشندگان هوش کسب و کار، برای جایگزین کردن کلی در بازدهی و حبران سیستم ایجاد می کند.
مقدمه
سازمانهای سنتی معمولا با مسائلی مانند ازدحام داده و کمبود اطلاعات کمبود دانش ناکافی بودن گزارشات روبرو هستند. در نتیجه برای تصمیم‌ گیری به موقع در کمترین زمان ممکن در شرایط مورد نیاز سطوح بالای مدیریت معمولاً تصمیمات را بر اساس تجربیات خودشان اخذ می‌کنند که این نیز به نوبه خود باعث بالا رفتن ریسک تصمیم‌گیری و یا حتی پایین آمدن ارزش تصمیم‌گیری آنها می‌شود.
در حالی که رقابت جهانی در حال بیشتر شدن است روش‌های تصمیم‌گیری قدیمی دیگر نیازمندی‌ سازمانها را برطرف نمی‌کند. سازمانها باید استفاده خوبی از ابزارهای الکترونیکی جهت استخراج اطلاعات از حجم زیاد داده داشته باشند. روشی که سازمانها برای توسعه الکترونیکی شدن از لایه عملیاتی به لایه مدیریتی در پی می‌گیرند موضوعی است که در موج جدید الکترونیکی شدن غیرقابل اجتناب است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله ارتباط بین هوش سازمانی و توسعه مدیریت دانش سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: Relationship between organization intelligence and organization knowledge management
عنوان فارسی مقاله: ارتباط بین هوش سازمانی و توسعه مدیریت دانش سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله ارتباط بین هوش سازمانی و توسعه مدیریت دانش سازمانی را مطالعه می نماید. نمونه آماری تحقیق سازمان جهاد کشاورزی استان فارس می باشد و برای جمع آوری داده و اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از ارتباط مهمی بین هوش سازمانی و توسعه مدیریت دانش سازمانی می باشد، همچنین ارتباط مهمی بین شاخص های هوش سازمانی و مدیریت دانش سازمانی بویژه کاربرد دانش برآورد شد که دارای مهمترین نقش می باشد. بعلاوه نتایج آماری مبنی بر چگونگی نوع ارتباط بین ویژگی های جمعیت شناختی با هوش سازمانی نیز بیان شده است.
مقدمه
در مدیریت امروزی، مدیریت دانش توجه مدیران را به خود جلب نموده است. مدیران از عنوان های مانند مدیر دانش برتر برای خود بدون اینکه مفهوم آن را به طور کامل بدانند استفاده می نمایند. این موضوع بویژه اخیرا به صورت مبرم تری خود را نشان می دهد. ما اکثرا با تعریف گروه گراتنر از مدیریت دانش موافقیم که بیان می دارد: مدیریت دانش یک رویکرد عمومی در رابطه با شناسایی، مدیریت و تسهیم دارایی های اطلاعاتی سازمانی می باشد. اگرچه در کنفرانس های اخیر ایراداتی به این تعریف وارد شده است. معمولا مدیران عالی دانش چهار سوال را به شرح زیر ذکر میکنند:
-ساختارهای مدرن سازمانی چگونه به مدیریت دانش کمک می نمایند؟
-چگونه می توان از آنها برای حمایت از مدیریت دانش استفاده نمود؟
-چگونه می توان مزیت ها را سنجید؟
-چگونه می توان افراد را در مسیر تسهیم دانش قرار داد؟
به نظر می رسد که مدیریت دانش با یک تعارض مواجه است. از یکسو ما افراد را متقاعد می کنیم که دانش دارای ویژگیهایی برجسته است و از سوی دیگر از آنها می خواهیم که آن را با دیگران تسهیم کنند و این یک تضاد در طبیعت ذاتی انسان محسوب می شود. این یک مسأله واضح است که عوامل مزاحم نمی توانند درک گسترده از ناحیه ای که مدیریت دانش در آن کار می کند، را کاهش دهند و این در سازمان هوشمند تحقق می یابد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت کیفیت یک ابزار استراتژیک مدیریت دولتی

عنوان انگلیسی مقاله: Quality management framework for public management decision making
عنوان فارسی مقاله: چهارچوب مدیریت کیفیت برای تصمیم گیری مدیریت دولتی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - هدف این مقاله بررسی اجرای چارچوب مدیریت کیفیت به عنوان یک ابزار استراتژیک برای مدیریت دولتی است.
طرح / روش / رویکرد – این مقاله با یک مدل اولیه مبتنی بر فرایند شروع می شود؛ سپس این مدل را با اصول مدیریت کیفیت برای بهبود مستمر بهبود می دهد. با شناسایی عوامل مربوطه از تحقیقات، به بررسی سودمندی آن در سیستم مدیریت کیفیت می پردازد.
یافته ها - تجزیه و تحلیل تجربی چارچوب، هشت عامل را شناسایی می کند: واقع گرایی در تصمیم گیری، استفاده از ابزارهای کیفیت، توجه به مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرایند، همکاری سودمند متقابل تامین کننده و نتایج داخلی. چارچوب نشان می دهد که رهبری و توجه به مشتری از آنچه قبلا برای پیاده سازی موفق سیستم مدیریت کیفیت پیش بینی می شد بسیار مهم تر است.
محدودیت های تحقیق / مفاهیم - مدیران در سازمان های دولتی باید درک کنند همه سازمان های با کارایی بالا، اعم از خصوصی یا عمومی، اصولا مشتری محور هستند. علاوه بر این، از آنجا که ارتقاء رهبری برای بهبود کیفیت موثر ضروری است، بهبود آن برای آنها لازم است.
اصالت / ارزش - در حالی که اثر اتخاذ یک سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمانی به خوبی مستند شده است، سازوکار زیربنایی در مورد اینکه سیستم چگونه کار می کند، هنوز باید به طور تجربی شناسایی شود. این مقاله با پرداختن به این شکاف و ارائه یک مدل علت و معلول برای اصول مدیریت کیفیت به تکمیل تحقیقات کمک می کند.
کلید.اژه: ISO 9001، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر فرآیند، تصمیم گیری مدیریت دولتی، عملکرد، ISOهای سری 9000، بهبود مستمر
نوع مقاله مقاله تحقیقی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله روش شناسی مدیریت بهره وری با استفاده از نسبت تحقق بهره وری

عنوان انگلیسی مقاله: Productivity Management Methodology Using Productivity Achievement Ratio
عنوان فارسی مقاله: روش شناسی مدیریت بهره وری با استفاده از نسبت تحقق بهره وری
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
گرچه توجه زیادی ازسوی پژوهشگران متوجه بهره وری ساخت بوده است، تلاش های پژوهشی کمی بطورخاص بهره وری را در زمینه چرخه مدیریت بهره وری ارزیابی کرده اند. در نتیجه، هنوز کمبود شاخص های مفید برای تعیین اینکه چه مواردی می بایست برای دستیابی به بیشترین سود در مدیریت بهره وری اولویت و ارتقا یابند وجود دارد. در تلاش برای پرداختن به این ایده، این تحقیق، نسبت تحقق بهره وری ( PAR) را پیشنهاد می کند که یک شاخص ارزیابی بهره وری است که به ما در انتخاب مناسب ترین گزینه های مدیریتی برای ایجاد بهبود در بهره وری کمک خواهد کرد. با کاربرد تحلیل رگرسیون چند خطی، فرایند  محاسبه PAR پیشرفت کرده است و کارایی شاخص معرفی شده از طریق مطالعه موردی کار تاسیسات فولاد تاییدشده است. نتایج این پژوهش نشان میدهند که PAR میتواند به دست اندرکاران ساخت، در دستیابی به مدیریت بهره وری متعادل تر و موثرتر حتی هنگامی که منابع مدیریتی محدود هستند، کمک کند.
1. مقدمه
بهره وری- یکی از فاکتورهای اصلی به کار رفته در محاسبه درآمدهای صنعت- به صورت رابطه بین خروجی های یک سیستم تولیدی و ورودی های آن تعریف میشود . اهمیت مدیریت بهره وری مدت زیادی است که مورد تاکید صنعت ساخت قرار گرفته است، و پژوهش های قابل توجهی در مورد آن انجام گرفته اند. سومانس معتقد است که هم مدیران و هم کارمندان باید توجه زیادی به مدیریت بهره وری داشته باشند و اینکه چرخه مدیریت بهره وری 4 مرحله دارد: محاسبه، ارزیابی، برنامه ریزی و بهبود، همانطور که در جدول 1 نمایش داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله مدیریت دانش شخصی

عنوان انگلیسی مقاله: Personal Knowledge Management: A Study of Knowledge Behaviour of Academicians
عنوان فارسی مقاله: مدیریت دانش شخصی: بررسی رفتار دانش اساتید دانشگاه
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نظریه های کنونی مدیریت دانش، چرخه تکوین، ارتقا و پیاده سازی دانش را پیش فرض قرار داده اند که منوط به تغییر دانش ضمنی یا کاربردی به دانش صریح یا استدلالی می باشد. سازمان امروزی، بخاطر اینکه بواسطه روش های مکانی گوناگون، و با افزایش اهمیت کار حرفه‌ای شناخته می شود، در نتیجه آمیزه پیچیده ای از دانش وضع شده می باشد و ریشه در فرایند دارد. توانمندسازی سازمان‌ها در جذب، اشتراک و کاربرد دانش وضعی موجود، بعنوان بخش اصلی رقابت در نظام اقتصادی دانش تلقی می گردد. این تحقیق بر فعالیت های دانش گوناگون اساتید دانشگاه تمرکز دارد تا میزان تاثیر سیستم های اطلاعاتی بر فعالیت ها و اینکه چگونه فعالیت ها به ایجاد ارزش و مدیریت دانش کمک می نمایند، مشخص شود. نتایج این بررسی بر وجود گونه معینی از رفتارهای دانش اشاره می کنند که مدیریت دانش را تسهیل می نمایند.
1.مقدمه و هدف تحقیق
در سیاست و تحقیق اخیر آموزش و پرورش، تاکید فزاینده ای بر "ایجاد ظرفیت"، جهت گیری به سمت سازماندهی آموزشی وجود دارد که یادگیری را بعنوان ابزاری برای تغییر سازمانی و اصلاح بازده های آموزشی به رسمیت شناخته، هماهنگ نموده و بکار می بندد. آموزگاران به "متخصصان یادگیری" تبدیل شده اند، و نه تنها مسئول سازمان دادن به یادگیری دیگران می باشند بلکه مسئولیت تضمین یادگیری تکوینی آنها و کاربردهای آن در شرایط کاری محلی را دارند. این تاکید بر ایجاد ظرفیت برای خلق و حفظ یادگیری دائمی، علاقه ی چشمگیری به دانش مقدماتی آموزگاران و شرایطی را برانگیخته است که از شکل گیری سازمان های ظرفیت آفرین در زمینه ی آموزش حمایت می نمایند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید